Ksiądz Natanek: Nie chodźcie do Lewiatana, to siedlisko diabła
W trakcie wygłoszonego w zeszły poniedziałek kazania ksiądz Natanek przestrzegł wiernych przed chodzeniem do sklepów sieci Lewiatan - informuje Onet. Według duchownego, "to siedlisko diabła oddane pod patronat złego ducha".
Nagranie z kazaniem z dnia 23 lipca zobaczyć można na stronie internetowej telewizji ChristusVincit-TV, którą założył ks. Natanek. Na filmie - którego fragmenty opublikowano również na YouTubie - słychać, jak duchowny opowiada o niebezpiecznych instytucjach, których sama nazwa, może sprowadzić na wiernych niebezpieczeństwo - pisze Onet.
- Wiecie, ile macie firm, które noszą imiona demonów? Mefistofeles, Belzebub - wymienia ks. Natanek, po czym przypomina sobie: "jest jeszcze taka spożywcza firma - Lewiatan!". - Dzieci, mając tę świadomość, do tych instytucji nie wolno wam wchodzić. One są oddane pod patronat - choćby nawet nieświadomie - złego ducha - tłumaczy duchowny. - To nie jest zabawa! - podkreśla.
Natanek przestrzega też przed wielkimi korporacjami, które "w całości oddane są na służbę szatana", a to właśnie "ich produktów - mydeł, proszków do prania - używają" wierni, a potem "się nimi zarażają".
Reklama
Reklama
Kim jest ks. Natanek?
Ks. Piotr Natanek zdobył popularność po tym, jak w internecie zamieszczono jedno z jego kazań w którym mówi opętaniu przez szatana i okultyzmie. W lipcu 2011 roku kard. Stanisław Dziwisz nałożył na ks. Natanka karę suspensy, która zawiesiła go w sprawowaniu funkcji kapłańskich. Kara wynikała z nieposłuszeństwa księdza wobec swojego biskupa, który notorycznie nie stosował się do upomnień hierarchy, głosząc poglądy niezgodne z nauką Kościoła.
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
W nadchodzących miesiącach powinny się zacząć prace nad systemem rozszerzonej odpowiedzialności producenta za tekstylia. Najwyższa pora: czeka na to zarówno Bruksela, jak i spora część konsumentów.