Reklama
Rozwiń
Reklama

Turcja bez "czarnego piątku". By nie urazić muzułmanów

Firmy reklamujące promocje przypadające na tzw. Black Friday (Czarny Piątek) w Turcji, nie używają określenia "Czarny Piątek", aby nie urazić muzułmanów, dla których piątek jest dniem świętym.

Aktualizacja: 23.11.2018 19:24 Publikacja: 23.11.2018 18:15

Turcja bez "czarnego piątku". By nie urazić muzułmanów

Foto: AFP

arb

Amazon reklamuje promocje w dniu, przypadającym po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, określeniem "Oczekiwany piątek".

Z kolei firma Teknosa handlująca elektroniką używa określenia "Techno-piątek".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
95-latek domaga się powrotu do Korei Północnej po 42 latach więzienia. „Ile mogę czekać?”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Społeczeństwo
Urugwaj pierwszym krajem w Ameryce Łacińskiej, który zalegalizował eutanazję
Społeczeństwo
Trump posyła wojsko na politycznych oponentów
Społeczeństwo
Paweł Durow wróży koniec wolnego internetu i uderza w Europę
Archeologia
Twarz sprzed dwunastu tysięcy lat. Nowy rozdział w archeologii
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama