Reklama

Turcja bez "czarnego piątku". By nie urazić muzułmanów

Firmy reklamujące promocje przypadające na tzw. Black Friday (Czarny Piątek) w Turcji, nie używają określenia "Czarny Piątek", aby nie urazić muzułmanów, dla których piątek jest dniem świętym.

Aktualizacja: 23.11.2018 19:24 Publikacja: 23.11.2018 18:15

Turcja bez "czarnego piątku". By nie urazić muzułmanów

Foto: AFP

arb

Amazon reklamuje promocje w dniu, przypadającym po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, określeniem "Oczekiwany piątek".

Z kolei firma Teknosa handlująca elektroniką używa określenia "Techno-piątek".

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Pobór wraca do Europy? Francja szykuje się na trudne czasy
Społeczeństwo
Ludwig A. Minelli nie żyje. Założyciel Dignitas miał 92 lata
Społeczeństwo
Lotnisko w Wilnie zamknięte. To kolejny taki przypadek nad Litwą
Wspomnienie
Nie żyje sir Tom Stoppard, legenda brytyjskiej dramaturgii
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Archeologia
Przełomowe odkrycia w Taş Tepeler: nowe neolityczne rzeźby zmieniają historię Anatolii
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama