Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.08.2017 15:12 Publikacja: 10.08.2017 15:09
Foto: Instagram/Tigerenergydrink
Pewnie wszyscy już słyszeli, że Maspex wrzucił 1 sierpnia na profil napoju energetycznego Tiger na portalu Instagram plakat ze środkowym palcem i podpisem „Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to ,co będzie!”. Oczywiście plakat przygotowała agencja marketingowa J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger, ale na szczęście firma z Wadowic wzięła za to odpowiedzialność, bez zbyt wielu żenujących tłumaczeń.
Post po tygodniu usunięto, jak tylko ktoś skandal odkrył, bo profil energetyka na Instagramie, jak się okazało, nie cieszył się zbyt wielką popularnością. Firma przeprosiła i wpłaciła 500 tys. zł na konto zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.
Śledztwo w sprawie śmierci Macieja Grzegorzewskiego, dyrektora NCBR ma wyjaśnić, czy ktoś przyczynił się do jego...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
W starorzeczu Wisły odnaleziono zwłoki 48-letniego mężczyzny. Jak informuje Polsat News, to zaginiony przed kilk...
Stołeczny Zarząd Dróg Miejskich opublikował raport dotyczący bezpieczeństwa na warszawskich ulicach. Dokument ws...
Naukowcy z IPN odnaleźli kolejne miejsce, gdzie Niemcy dokonywali masowych zbrodni w czasie II wojny światowej n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas