Reklama
Rozwiń

Michał Płociński: Tiger wisi jeszcze półtorej bańki

Reklama, jaką zrobił sobie swojej marce producent napojów Maspex, lekką ręką wyceniana jest na 2 mln zł. Jeśli to nie jest cynicznie zaplanowana kampania marketingowa, firma powinna jeszcze trochę dorzucić powstańcom warszawskim.

Aktualizacja: 10.08.2017 15:12 Publikacja: 10.08.2017 15:09

Michał Płociński: Tiger wisi jeszcze półtorej bańki

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Pewnie wszyscy już słyszeli, że Maspex wrzucił 1 sierpnia na profil napoju energetycznego Tiger na portalu Instagram plakat ze środkowym palcem i podpisem „Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to ,co będzie!”. Oczywiście plakat przygotowała agencja marketingowa  J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger, ale na szczęście firma z Wadowic wzięła za to odpowiedzialność, bez zbyt wielu żenujących tłumaczeń.
Post po tygodniu usunięto, jak tylko ktoś skandal odkrył, bo profil energetyka na Instagramie, jak się okazało, nie cieszył się zbyt wielką popularnością. Firma przeprosiła i wpłaciła 500 tys. zł na konto zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Tajemnicza śmierć dyrektora z NCBR. Kontrolował miliardowe projekty
Społeczeństwo
Warszawa przyciąga turystów. Rekordowa liczba odwiedzających stolicę
Społeczeństwo
Policja odnalazła ciało mężczyzny. To zaginiony dyrektor NCBiR
Społeczeństwo
Ruch drogowy w Warszawie: Mniej ofiar śmiertelnych, więcej wypadków z jednośladami
Społeczeństwo
Znaleziono doły śmierci pod Bydgoszczą. Leżą tam ofiary niemieckich zbrodni