Michał Płociński: Tiger wisi jeszcze półtorej bańki

Reklama, jaką zrobił sobie swojej marce producent napojów Maspex, lekką ręką wyceniana jest na 2 mln zł. Jeśli to nie jest cynicznie zaplanowana kampania marketingowa, firma powinna jeszcze trochę dorzucić powstańcom warszawskim.

Aktualizacja: 10.08.2017 15:12 Publikacja: 10.08.2017 15:09

Michał Płociński: Tiger wisi jeszcze półtorej bańki

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Pewnie wszyscy już słyszeli, że Maspex wrzucił 1 sierpnia na profil napoju energetycznego Tiger na portalu Instagram plakat ze środkowym palcem i podpisem „Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to ,co będzie!”. Oczywiście plakat przygotowała agencja marketingowa  J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger, ale na szczęście firma z Wadowic wzięła za to odpowiedzialność, bez zbyt wielu żenujących tłumaczeń.
Post po tygodniu usunięto, jak tylko ktoś skandal odkrył, bo profil energetyka na Instagramie, jak się okazało, nie cieszył się zbyt wielką popularnością. Firma przeprosiła i wpłaciła 500 tys. zł na konto zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
Sondaż: Rok rządów Donalda Tuska. Polakom żyje się lepiej, czy gorzej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Syryjczyk w Polsce bez ochrony i w zawieszeniu? Urząd ds. Cudzoziemców bez wytycznych
Społeczeństwo
Ostatnie Pokolenie szykuje „wielką blokadę”. Czy ich przybudówka straci miejski lokal?
Społeczeństwo
Pogoda szykuje dużą niespodziankę. Najnowsza prognoza IMGW na 10 dni
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Burmistrz Głuchołaz: Odbudowa po powodzi odbywa się sprawnie