Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.08.2017 15:12 Publikacja: 22.08.2017 15:00
Foto: Fotorzepa, Andrzej Wiktor
Lotnisko sprzedało pięć miejsc parkingowych Lexusowi w związku z kampanią marketingową tej firmy. Miejsca zostały oznaczone logiem Lexusa a korzystać z nich mieli tylko kierowcy samochodów tej marki.
Lexus Canada zapewnia jednak, że firma nie była świadoma, iż w związku z kampanią zlikwidowane zostaną miejsca dla niepełnosprawnych. Sprawa wyszła na jaw, gdy skargę złożyła rodzina, która po przyjechaniu na lotnisko odkryła, że miejsca, z których dotychczas korzystali mając uprawnienia do parkowania na miejscach dla niepełnosprawnych, zostały zlikwidowane.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Myślę, że każdy rozumie grozę rosyjskich zbrodni. To, czego ludzie za granicą nie dostrzegają, to istota okupacj...
Szwedzka aktywistka Greta Thunberg, która została zatrzymana na pokładzie jednej z jednostek Flotylli Sumud, pró...
Setki wspinaczy utknęły po tybetańskiej stronie Mount Everestu (8849 m n.p.m.), najwyższego szczytu na świecie....
Ambasada Polski we Włoszech nie kryje oburzenia aktem wandalizmu wobec pomnika Jana Pawła II, znajdującego się w...
Książę Walii ujawnił, że planuje wprowadzić zmiany w monarchii, kiedy obejmie tron. W rozmowie z aktorem Eugene’...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas