Reklama
Rozwiń
Reklama

Agencja Oceny Technologii Medycznych oceni rzeczywiste koszty leczenia

Nowi pracownicy Agencji Oceny Technologii Medycznych pomogą ocenić rzeczywiste koszty leczenia.

Aktualizacja: 02.03.2017 06:23 Publikacja: 01.03.2017 17:09

Agencja Oceny Technologii Medycznych oceni rzeczywiste koszty leczenia

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

Stu tzw. koszykarzy, czyli specjalistów od wyceny świadczeń, może zacząć pracę w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) już w połowie tego roku. Przeszkoleni w HTA (Health Technology Assessment), czyli oceny technologii medycznych, oraz EBM (Evidence-Based Medicine), medycyny opartej na dowodach klinicznych, uporządkują koszyk świadczeń.

Zatrudnienie koszykarzy umożliwia nowelizacja ustawy o świadczeniach zdrowotnych zwana ustawą o ratunkowym dostępie do technologii lekowych (RDTL).

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Ustawa przyjęta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama