Reklama

Treść reklamy nie wpływa na stawki

Opłaty za zajęcie pasa drogowego pod reklamy nie mogą być uzależnione od ich treści – uznał wojewoda opolski. Wpływ na nie może mieć tylko rodzaj nośnika.

Aktualizacja: 03.08.2015 13:46 Publikacja: 03.08.2015 08:04

Treść reklamy nie wpływa na stawki

Foto: www.sxc.hu

Rada Miejska w Ozimku ustaliła stawki opłat za zajęcie pasa drogowego, ale zróżnicowała ich wysokość w zależności od treści reklamy.

I tak, stawki za reklamy:

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Samorząd
Na te zmiany czekają gminy i inwestorzy. Teraz ruch prezydenta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Tomasz Lewandowski: Rząd chce oczyścić atmosferę wokół spółdzielni mieszkaniowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama