Reklama
Rozwiń

Treść reklamy nie wpływa na stawki

Opłaty za zajęcie pasa drogowego pod reklamy nie mogą być uzależnione od ich treści – uznał wojewoda opolski. Wpływ na nie może mieć tylko rodzaj nośnika.

Aktualizacja: 03.08.2015 13:46 Publikacja: 03.08.2015 08:04

Treść reklamy nie wpływa na stawki

Foto: www.sxc.hu

Rada Miejska w Ozimku ustaliła stawki opłat za zajęcie pasa drogowego, ale zróżnicowała ich wysokość w zależności od treści reklamy.

I tak, stawki za reklamy:

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo w Polsce
Ruch Adama Bodnara ws. wyborów prezydenckich. Będzie ponowne liczenie głosów
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Prawnicy ze stolicy rozczarowani po zjeździe adwokatury. „Wstydźcie się”
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców