Zasady i tryb składania oświadczeń majątkowych przez samorządowców

Najpierw oświadczenia majątkowe przekazuje się do urzędu skarbowego i publikuje w BIP. A potem informację na ich temat przedstawia się radnym. Termin na wypełnienie tego obowiązku mija 30 października.

Publikacja: 20.10.2015 05:50

Zasady i tryb składania oświadczeń majątkowych przez samorządowców

Foto: ROL

– Czytelnik w imieniu wójta zajmuje się odbieraniem i analizą oświadczeń majątkowych składanych przez kierowników gminnych jednostek oraz urzędników upoważnionych przez wójta do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej. Chce wiedzieć jakie są zasady postępowania z takimi oświadczeniami, które m.in. trzeba opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, przekazać do urzędu skarbowego. Czy istnieją przepisy (wytyczne) wskazujące kolejność tych działań?

Co w przepisach

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Wolny piątek po Bożym Ciele? Nikłe szanse na realizację petycji
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w terminach wypłat emerytur w czerwcu 2025. Nowy harmonogram
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego