Aktualizacja: 18.10.2016 07:16 Publikacja: 18.10.2016 07:16
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz
Co piąty urząd nie posiada bezpośredniego dostępu do internetu na stanowiskach pracy. Tak wynika z badania urzędów stanu cywilnego przeprowadzonego przez Ogólnopolskie Porozumienie Organizacji Samorządowych. A idea e-administracji obejmuje przecież komunikację w formie informatycznej między urzędem a klientem i szeroko rozumianym otoczeniem. Konieczne jest więc, aby na każdym stanowisku pracy oprócz urządzeń do zadań merytorycznych był zagwarantowany stały dostęp do łączy internetowych.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas