Reklama

Kultura pieniądza: crowdfunding dla sztuki

Niemal 400 tys. zł zebrane na budowę największego w Polsce pomnika AK, ponad 280 tys. na reaktywację pisma komputerowego czy prawie 50 tys. – na film „Łowcy miodu", który dostał nominację do prestiżowych nagród Panda Awards, czyli „zielonych Oscarów". To tylko kilka dowodów na to, że crowdfunding sprawdza się też w kulturze.

Aktualizacja: 06.11.2016 07:34 Publikacja: 04.11.2016 12:00

Wspólne dzieło Katarzyna Zych z synem Natanem napisali modułową bajkę. Książkę zilustrowała Agata Kr

Wspólne dzieło Katarzyna Zych z synem Natanem napisali modułową bajkę. Książkę zilustrowała Agata Krzyżanowska.

Foto: Sukces

Złotą zasadą kampanii crowdfundingowych jest precyzyjne określenie grupy docelowej. Druga zasada to oryginalny pomysł i niebanalne sprzedanie go.

Tekst pochodzi z Magazynu Sukces

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rzeźba
Wybitny rzeźbiarz Mirosław Bałka o patriotyzmie: Nie jestem chłopcem, już mnie nie kusi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Rzeźba
Anatomia antyku na Zamku Królewskim z kolekcji Stanisława Augusta
Rzeźba
Rzeźby Abakanowicz wkroczyły na Wawel. Jej drapieżne ptaki nurkują wśród drzew
Rzeźba
Salvador Dalí : Rzeźby mistrza surrealizmu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Rzeźba
Ai Weiwei w Parku Rzeźby na Bródnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama