Reklama
Rozwiń

Kultura pieniądza: crowdfunding dla sztuki

Niemal 400 tys. zł zebrane na budowę największego w Polsce pomnika AK, ponad 280 tys. na reaktywację pisma komputerowego czy prawie 50 tys. – na film „Łowcy miodu", który dostał nominację do prestiżowych nagród Panda Awards, czyli „zielonych Oscarów". To tylko kilka dowodów na to, że crowdfunding sprawdza się też w kulturze.

Aktualizacja: 06.11.2016 07:34 Publikacja: 04.11.2016 12:00

Wspólne dzieło Katarzyna Zych z synem Natanem napisali modułową bajkę. Książkę zilustrowała Agata Kr

Wspólne dzieło Katarzyna Zych z synem Natanem napisali modułową bajkę. Książkę zilustrowała Agata Krzyżanowska.

Foto: Sukces

Złotą zasadą kampanii crowdfundingowych jest precyzyjne określenie grupy docelowej. Druga zasada to oryginalny pomysł i niebanalne sprzedanie go.

Tekst pochodzi z Magazynu Sukces

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Rzeźba
Anatomia antyku na Zamku Królewskim z kolekcji Stanisława Augusta
Rzeźba
Rzeźby Abakanowicz wkroczyły na Wawel. Jej drapieżne ptaki nurkują wśród drzew
Rzeźba
Salvador Dalí : Rzeźby mistrza surrealizmu
Rzeźba
Ai Weiwei w Parku Rzeźby na Bródnie
Rzeźba
Ponad dwadzieścia XVIII-wiecznych rzeźb. To wszystko do zobaczenia na Wawelu