Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.05.2018 18:10 Publikacja: 17.05.2018 17:38
Taniec (1955), Maria Jarema (1908-1958)
Foto: MNK/Mat. Pras.
Ruiny Muzeum Narodowego, Jacek Sroka (ur. 1957)
Foto: MNK/Mat. Pras.
Ukrzesłowienie I, Andrzej Wróblewski (1927-1957)
Foto: MNK/Mat. Pras.
Akt formistyczny, Zbigniew Pronaszko (1885-1958)
Foto: MNK/Mat. Pras.
Sytuacja się zmieniła, Marcin Maciejowski (ur. 1974)
Foto: MNK/Mat. Pras.
Foto: fot. Mateusz Szczypiński
Foto: Fot. Mateusz Szczypiński
To zapowiedź przyszłej galerii sztuki współczesnej, na którą trzeba poczekać jeszcze dwa lata. Chwilowo ustąpiła miejsca wielkiej ekspozycji „Wyspiański”. Ale nowa wystawa, zatytułowana „Sytuacja się zmieniła”, daje okazję do kuratorskich eksperymentów, by dzieła nawiązywały ze sobą dialog i zachęcały do refleksji na temat sztuki i roli muzeów. Aktywność widzów pobudzają także napisy wkomponowane między obrazami, np. „Czy mamy obowiązek rozumieć sztukę?” albo „Czy dzieło może nic nie przedstawiać?”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nowa wystawa na Zamku Królewskim w Warszawie prezentuje ponad 130 dzieł, głównie antycznych rzeźb, odwołując się...
Wystawa rzeźb Magdaleny Abakanowicz w Ogrodach Królewskich na Wawelu pozwala spojrzeć na twórczość artystki z no...
Immersyjną wystawę „Dalí Cybernetics” w Warszawie, inspirowaną malarstwem artysty, obejrzało już ponad 35 tysię...
Prace tego artysty dysydenta zna cały świat. Jedną ?z nich Ai Weiwei przygotował dla Parku Rzeźby na Bródnie – p...
Na Wawelu można podziwiać ponad dwadzieścia XVIII-wiecznych rzeźb Johanna Georga Pinsla z muzeów we Lwowie i w S...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas