Aktualizacja: 15.06.2025 05:34 Publikacja: 31.05.2022 10:23
Foto: Fotorzepa / Marian Zubrzycki
Skoro po raz kolejny przez samorząd przetoczyła się dyskusja o reklamie adwokackiej i jej etycznych granicach, może warto rozprawić się z niektórymi mitami i stereotypami oraz spojrzeć prawdzie w oczy. Podczas dyskusji w izbach prawniczych co rusz ścierają się głosy konserwatystów i liberałów. Jedni twierdzą, że reklama adwokacka w amerykańskim stylu (ocierająca się o wynaturzenia dzikiego kapitalizmu) to samo zło. Inni zaś, że pozostawanie przy archaicznym zakazie to próba zawrócenia Wisły kijem. Nie jesteśmy pierwszymi ani ostatnimi, którzy nad tym deliberują. Takie debaty miało wiele krajów europejskich, a także Izrael. Jaka zaś nauka płynie z amerykańskich doświadczeń? Czy naprawdę można porównywać reklamę adwokacką z reklamą proszku do prania, jak twierdzą niektórzy?
Trudno mi pojąć, że państwo od kilkunastu lat nie chce się zająć lobbingiem, oświadczeniami majątkowymi i przejr...
Co przy okazji wyborów poruszyło, zdenerwowało, skłoniło do refleksji.
Proszę się nie dziwić, że sędziowie nie występują do neo-KRS o wyrażenie zgody na dalsze zajmowanie stanowiska p...
Półtora roku rządów powinno dać chociaż nadzieję na naprawę sądów.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dyrektywa nie tylko nie dotyczy jawności, ale przewiduje jako zasadę zakaz ujawniania wysokości płacy. Jeśli ust...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas