Reklama

Magdalena Ociepka: Transparentność, czyli nic do ukrycia

Dziś klienci wybierają marki i produkty, których wytwórcy prowadzą strategię odpowiedzialnego rozwoju.

Publikacja: 24.05.2022 10:07

Magdalena Ociepka: Transparentność, czyli nic do ukrycia

Foto: Adobe Stock

Wielkie kryzysy finansowe oraz ujawnienie nieetycznych praktyk biznesowych z minionych lat (Lehman Brothers, Bernard Madoff czy Tether), spowodowały głębokie przewartościowania biznesu i jego roli w świecie. Począwszy od ruchu Indignados i jego guru Stéphane’a Hassela aż po radykalny wzrost oczekiwań wobec biznesu wyrażanych przez obecnych konsumentów i klientów potęgowany jeszcze przez trendy społecznej odpowiedzialności biznesu, transparentność działań staje się nie tylko wymogiem, ale wręcz warunkiem bezpiecznego działania na rynku. A idąca za tym trendem legislacja zstępująca kaskadowo z poziomu UE na szczeble krajowe powoduje, że od przejrzystego i rzetelnego raportowania – zarówno w kwestiach niefinansowych, jak i stricte związanych z pieniędzmi – nie ma już odwrotu.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Reklama
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Temidy powód do wstydu
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Niech zginie świat
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Spożycie muchomora obciąża konsumenta
Rzecz o prawie
Katarzyna Batko-Tołuć: Kwestia smaku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Rzecz o prawie
Robert Damski: Paweł i Gaweł w jednym stali domu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama