Reklama

Nowe zawody w nowych mediach

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętności.

Aktualizacja: 14.04.2015 22:44 Publikacja: 14.04.2015 22:27

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętno

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętności.

Foto: Bloomberg

Specjalista ds. SEO, Google AdWords i?Google Analytics czy Buzz moderator – nazwy tych zawodów, czy może raczej specjalności, wielu Polakom nic nie mówią, choć należą do coraz bardziej poszukiwanych na rynku pracy. Są też widocznym efektem szybkiego rozwoju nowych mediów – przede wszystkich mediów społecznościowych.

To specjaliści w?tej dziedzinie, określanej z?angielska social media, są teraz na czele listy najczęściej poszukiwanych kandydatów na rynku nowych technologii (nie licząc programistów i?testerów aplikacji, należących jednak do innej kategorii). Według wyszukiwarki ofert Adzuna, która zbiera dane z?różnych portali, w?drugim tygodniu kwietnia liczba ofert dla tych specjalistów sięgała niemal 770.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama