Aktualizacja: 14.04.2015 22:44 Publikacja: 14.04.2015 22:27
Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętności.
Foto: Bloomberg
Specjalista ds. SEO, Google AdWords i?Google Analytics czy Buzz moderator – nazwy tych zawodów, czy może raczej specjalności, wielu Polakom nic nie mówią, choć należą do coraz bardziej poszukiwanych na rynku pracy. Są też widocznym efektem szybkiego rozwoju nowych mediów – przede wszystkich mediów społecznościowych.
To specjaliści w?tej dziedzinie, określanej z?angielska social media, są teraz na czele listy najczęściej poszukiwanych kandydatów na rynku nowych technologii (nie licząc programistów i?testerów aplikacji, należących jednak do innej kategorii). Według wyszukiwarki ofert Adzuna, która zbiera dane z?różnych portali, w?drugim tygodniu kwietnia liczba ofert dla tych specjalistów sięgała niemal 770.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas