Nowe zawody w nowych mediach

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętności.

Aktualizacja: 14.04.2015 22:44 Publikacja: 14.04.2015 22:27

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętno

Rozwój nowych technologii kreuje coraz to nowe zawody, które wymagają nieznanych wcześniej umiejętności.

Foto: Bloomberg

Specjalista ds. SEO, Google AdWords i?Google Analytics czy Buzz moderator – nazwy tych zawodów, czy może raczej specjalności, wielu Polakom nic nie mówią, choć należą do coraz bardziej poszukiwanych na rynku pracy. Są też widocznym efektem szybkiego rozwoju nowych mediów – przede wszystkich mediów społecznościowych.

To specjaliści w?tej dziedzinie, określanej z?angielska social media, są teraz na czele listy najczęściej poszukiwanych kandydatów na rynku nowych technologii (nie licząc programistów i?testerów aplikacji, należących jednak do innej kategorii). Według wyszukiwarki ofert Adzuna, która zbiera dane z?różnych portali, w?drugim tygodniu kwietnia liczba ofert dla tych specjalistów sięgała niemal 770.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Rynek pracy
Dobra sytuacja na rynku pracy w USA może zniechęcić Fed do cięcia stóp
Rynek pracy
Prezes Manpower Group: na rynkach pracy w Europie panuje chłód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama