Aktualizacja: 12.11.2015 13:07 Publikacja: 12.11.2015 12:06
Foto: 123rf.com
W tym roku Polacy okazali się największą grupą turystów (prawie 2,3 tys. osób) z regionu Europy Centralnej, odwiedzających ten egzotyczny, wyspiarski kraj. Władze archipelagu liczą przede wszystkim na duży potencjał polskiego rynku wycieczek motywacyjnych i chcą aktywnie promować Seszele wśród polskiego biznesu. - Rynek wycieczek dla biznesu rozwija się w tempie 12-15 proc. rocznie, a cena na osobę sięgająca 2 tys. euro jest 3-krotnie wyższa niż w przypadku klientów indywidualnych. Stąd tak duże zainteresowanie naszym krajem – stwierdza Michał Czerwiński, prezes firmy InDreams badającej rynek usług wycieczek biznesowych.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas