Aktualizacja: 27.04.2025 10:08 Publikacja: 18.03.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
– Chociaż wiele organizacji deklaruje, że pomimo rosnących kosztów planuje rozbudowanie swoich zespołów, to obecne trendy nie wskazują na to, abyśmy mogli spodziewać się znaczącego wzrostu liczby ogłoszeń – twierdzi Justyna Hojarczyk, dyrektor sprzedaży w agencji zatrudnienia Adecco Poland, komentując jej udostępnioną „Rzeczpospolitej” analizę rynku rekrutacji online w lutym b.r. Pokazuje ona, że po odbiciu w styczniu (gdy liczba ofert pracy opublikowanych w internecie wzrosła do 247 tys.) luty przyniósł znaczące schłodzenie aktywności rekrutacyjnej online.
W sektorze przedsiębiorstw pracowało w marcu o 51 tys. mniej osób niż zeszłej wiosny.
W marcu stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła w Polsce 5,3 proc. – podał w czwartek GUS. Przez rok liczba os...
Widoczny w najnowszym badaniu Gallupa spadek zaangażowania pracowników w 2024 r. kosztował światową gospodarkę 4...
Nie samo nękanie i wyszydzanie, ale także ignorowanie e-maili, hakowanie prywatnych wiadomości czy ukrywanie prz...
Polscy pracodawcy mogli się cieszyć w 2024 r. najwyższym od 20 lat (nie licząc pandemii) zaangażowaniem swych kadr.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas