Aktualizacja: 30.06.2016 12:07 Publikacja: 30.06.2016 10:59
Foto: 123rf.com
Główne wyzwanie na najbliższe trzy lata to natomiast utrzymanie lojalności klientów. Wskazuje je 88 proc. z niemal 1,3 tys. szefów największych firm z dziesięciu czołowych rynków świata ankietowanych przez firmę audytorsko- doradczą KPMG. Polski wśród nich nie było, ale wyniki opublikowanego właśnie badania „ 2016 Global CEO Outlook 2016" mogą też zainteresować prezesów rodzimych spółek.
Wykazało ono np. że obawy o lojalność klientów mają związek z obawami o to, czy produkty i usługi firmy będą odpowiadać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Zgłasza je 82 proc. ankietowanych top menedżerów.
Ponad 3 tys. pracodawców włączyło się w tegoroczną 14. edycję kampanii Dwie Godziny dla Rodziny, która rozwinęła...
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas