Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2016 12:07 Publikacja: 30.06.2016 10:59
Foto: 123rf.com
Główne wyzwanie na najbliższe trzy lata to natomiast utrzymanie lojalności klientów. Wskazuje je 88 proc. z niemal 1,3 tys. szefów największych firm z dziesięciu czołowych rynków świata ankietowanych przez firmę audytorsko- doradczą KPMG. Polski wśród nich nie było, ale wyniki opublikowanego właśnie badania „ 2016 Global CEO Outlook 2016" mogą też zainteresować prezesów rodzimych spółek.
Wykazało ono np. że obawy o lojalność klientów mają związek z obawami o to, czy produkty i usługi firmy będą odpowiadać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Zgłasza je 82 proc. ankietowanych top menedżerów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kobiety z pokolenia milenialsów najmniej są pewne stabilności swojej pracy. Najwięcej z nich ma także poczucie j...
Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go...
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Choć niewiele firm w Polsce uregulowało korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji, to coraz częściej oczekuj...
Pracownicy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej byli przez długi czas podporą niemieckiego rynku pracy, łagodząc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas