Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.06.2016 12:07 Publikacja: 30.06.2016 10:59
Foto: 123rf.com
Główne wyzwanie na najbliższe trzy lata to natomiast utrzymanie lojalności klientów. Wskazuje je 88 proc. z niemal 1,3 tys. szefów największych firm z dziesięciu czołowych rynków świata ankietowanych przez firmę audytorsko- doradczą KPMG. Polski wśród nich nie było, ale wyniki opublikowanego właśnie badania „ 2016 Global CEO Outlook 2016" mogą też zainteresować prezesów rodzimych spółek.
Wykazało ono np. że obawy o lojalność klientów mają związek z obawami o to, czy produkty i usługi firmy będą odpowiadać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Zgłasza je 82 proc. ankietowanych top menedżerów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Ukraińcy stanowili większość wśród niespełna 1,25 mln cudzoziemców ubezpieczonych i pracujących w Polsce pod kon...
Większa elastyczność czasu pracy i więcej możliwości rozwoju zawodowego – to niektóre z pozytywnych zmian, jakie...
Chociaż prawie ośmiu na dziesięciu właścicieli i top menedżerów polskich firm prowadzi działania w obszarze pers...
O niespełna 3,8 tys. zwiększyła się w 2024 r. liczba lekarzy pracujących bezpośrednio z pacjentem, co tylko mini...
Przedstawiciele biznesu zwracają uwagę, że zawirowania wokół ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy niepotrzebnie zw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas