Możemy być jednym z liderów Unii
Przetasowanie w unijnej czołówce po brexicie to szansa dla Polski, bo Francuzi i Niemcy potrzebują silnego trzeciego partnera. Jest jednak kilka problemów,...
Nie ma odpornych na marketing
Wcale nie chodzi o to, że od razu kupią Państwo wódkę Romualda Lipki o wprawiającej jedno pokolenie w nostalgiczny nastrój nazwie „Jolka, Jolka pamiętasz"...
Witold M. Orłowski: Co może prezydent
Gościmy dziś w Warszawie Donalda Trumpa – z „ważną wizytą" i „ważnym przemówieniem". Nie wiemy jeszcze, co dokładnie powie – ale kusi, by zastanowić się na...
Wódka Suflera
Proces włączania celebrytów w promocję marek, zarówno na etapie produkcji, jak i komunikacji danej marki, jest popularny od lat - mówi Anna Jupowicz-Ginals...
Biznesowa historia rodziny Trumpów
Magazyn Forbes wycenia majątek Donalda Trumpa na 3,7 mld dolarów. Daje to republikańskiemu kandydatowi 156 miejsce na prestiżowej liście najbogatszych Amer...
Prywatność staje się dobrem deficytowym
O bankach klienci rzadko wypowiadają się w superlatywach. Narzekamy na drogie kredyty, niskie oprocentowanie lokat, a w przypływie złego humoru obwiniamy j...