Reklama

Polisy na życie: nie zawsze wiesz, że potrzebujesz - Marek Piętka, TUnŻ Warta

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Aktualizacja: 25.12.2017 09:18 Publikacja: 25.12.2017 08:24

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakie nowe tendencje w ubezpieczeniach na życie uznałby pan teraz za najbardziej widoczne?

Marek Piętka: Obecnie najważniejszą tendencją na tym rynku jest przesunięcie akcentów z ubezpieczeń inwestycyjnych w stronę ubezpieczeń ochronnych.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama