Reklama

Polisy na życie: nie zawsze wiesz, że potrzebujesz - Marek Piętka, TUnŻ Warta

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Aktualizacja: 25.12.2017 09:18 Publikacja: 25.12.2017 08:24

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Marek Piętka, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakie nowe tendencje w ubezpieczeniach na życie uznałby pan teraz za najbardziej widoczne?

Marek Piętka: Obecnie najważniejszą tendencją na tym rynku jest przesunięcie akcentów z ubezpieczeń inwestycyjnych w stronę ubezpieczeń ochronnych.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama