Joachim Brudziński: Niech Platforma nie korzysta z billboardów i spotów

Państwowa Komisja Wyborcza ustaliła w poniedziałek, że partie polityczne nie mogą prowadzić kampanii informacyjnych, jeśli są one bliskie agitacji wyborczej

Publikacja: 20.07.2011 20:10

Joachim Brudziński: Niech Platforma nie korzysta z billboardów i spotów

Foto: W Sieci Opinii

Brudziński stwierdził:

Wychodzimy z założenia, że jakakolwiek próba wywierania nacisku czy „straszaka” w postaci groźby skierowanej pod adresem partii opozycyjnej - że jeżeli będzie prowadzić kampanię informacyjną, to być może zostanie jej odebrana subwencja, jest nieuprawnioną próbą wywierania nacisków przez organ władzy publicznej, jaką jest PKW.

Dodał także:

Zadajemy pytanie, dlaczego nie była problemem dla PKW ta aktywność Platformy Obywatelskiej cztery lata temu, natomiast problem pojawia się teraz? 

Polityk apeluje, aby posłowie Platformy dotrzymali słowa i zrezygnowali z kampanii outdoorowej:

Nie wykorzystujcie w tej kampanii billboardów. Niech nie nastąpi za parę tygodni, kiedy zostanie ogłoszony termin wyborów, gwałtowny wysyp tysięcy billboardów z kandydatami PO. Nie wykorzystujcie spotów, zróbcie tak jak planowaliście jeszcze do dzisiaj, kiedy nie byliście pewni wyroku Trybunału Konstytucyjnego. Wtedy rzeczywiście uznamy, że PO słowa dotrzymała, a nie po raz kolejny wprowadziła Polaków w błąd, a mówiąc wprost po prostu okłamała i oszukała.

Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Publicystyka
Łukasz Adamski: Elegia dla blokowisk. Czym Nawrocki może zaimponować Trumpowi?