Reklama

Paweł Michalik: ZAiKS i teorie spiskowe

Działania kilkorga twórców niezadowolonych z wyniku wyborów szkodzą ZAiKS, niszczą jego wizerunek, wyrządzają szkodę twórcom – pisze wicedyrektor stowarzyszenia.

Publikacja: 10.07.2023 03:00

ZAiKS reprezentuje kilkadziesiąt tysięcy polskich twórców i osób uprawnionych do praw autorskich, a

ZAiKS reprezentuje kilkadziesiąt tysięcy polskich twórców i osób uprawnionych do praw autorskich, a także kilkadziesiąt milionów twórców zagranicznych

Foto: stock.adobe.com

Ze zdumieniem przeczytałem artykuł „Prokuratura prześwietla ZAiKS” opublikowany w „Rzeczpospolitej” 6 lipca 2023 r. Dziwi mnie, że rzetelna prasa zdecydowała się na publikację tekstu przedstawiającego perspektywę jedynie kilkorga twórców i twórczyń niezadowolonych z wyniku demokratycznie przeprowadzonych wyborów do władz stowarzyszenia, które odbyły się rok temu. W toczącym się śledztwie ZAiKS występuje wszak jako strona pokrzywdzona. Cały artykuł jest pełen nieprawd i nieścisłości i to pomimo obszernych odpowiedzi, których udzieliła autorce tekstu rzeczniczka ZAiKS-u. Chciałbym, by czytelniczki i czytelnicy „Rzeczpospolitej” poznali nasz komentarz do opublikowanego zbioru pomówień.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Konkurs na prezesa IPN wygrał Karol Polejowski, ale to i tak bez znaczenia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Historyczna przegrana Unii Europejskiej
Publicystyka
Prof. Andrzej Nowak: Niemiecką polityką wschodnią kierują dwa niebezpieczne przesądy
Publicystyka
Estera Flieger: Czasy oburzingu. Keira Knightley słusznie się wypisała
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Zapłaćcie pierwszym damom, a także drugim i trzecim!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama