Między marketingiem i Afryką
Z wynalazcą marketingu bezpośredniego, założycielem i honorowym prezesem agencji Wunderman, profesorem Lesterem Wundermanem, rozmawia Magdalena Lemańska
Kaczor, Donald i więcej nic
Jeśli liczbę partii wodzowskich ograniczy się do dwóch, to wcale nie oznacza, że z czasem owe dwie partie rozwiną się w formacje szerokie, łączące różne nu...
Niewolnik sukcesu
Mam wrażenie, że chcąc się przede wszystkim podobać, i to wszystkim, od Moskwy po Waszyngton i od Ryszarda Krauzego po nauczycielkę, premier Donald Tusk pr...
Egzamin premiera Tuska z religii
Czy minister edukacji Katarzyna Hall wyskoczyła przed rządową orkiestrę, godząc się na maturę z religii? Mogłoby to wynikać z wypowiedzi premiera Donalda T...
Nobel dla naukowców z Gliwic
Pracownicy Instytutu Inżynierii Chemicznej PAN w Gliwicach mogą się czuć laureatami nagrody Nobla. Od lat działają w międzynarodowej grupie naukowców IPCC,...
Dwie twarze Julii Pitery
„Dzielna kobieta” walcząca z korupcją i pomagająca ludziom czy „medialna wydmuszka”, która z antykorupcyjnego sztandaru uczyniła trampolinę do własnej kari...
Chanuka i choinka
Święto Chanuka nieraz wypada tuż przed Bożym Narodzeniem. Kiedy więc nauczyciel w warszawskiej szkole Laudera życzy klasie wesołych świąt, to tak naprawdę...
Portugalski elegant
Stworzył od podstaw obecnego lidera rynku hurtowego w Polsce. Kontrolowany przez niego Eurocash w tym roku będzie miał ponad 5,5 mld zł przychodów
Marketing udający dyplomację
Trudno oprzeć się wrażeniu, że nowy rząd chce uczynić z dyplomacji kolejny element w swojej kampanii wizerunkowej – pisze publicysta „Rzeczpospolitej” Piot...