Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Najnowsza reklama Lidla „uwalnia” wanny od karpi. Sieć podkreśla troskę o dobrostan zwierząt i humanitaryzm.

Aktualizacja: 15.12.2018 20:08 Publikacja: 15.12.2018 11:49

Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Foto: Lidl Polska

Z Wigilią Bożego Narodzenia kojarzy się mocno kilka symboli. W naszym kraju chyba najlepiej rozpoznawalnymi są choinka i karp. Ryba ta podawana jest w najróżniejszy sposób (w zależności od regionu), a na jednym stole może się pojawić w wielu postaciach – jako karp smażony, pieczony, w galarecie czy w panierce. Wielu Polakom trudno sobie wyobrazić Wigilię bez karpia.

Jednak coraz mniej Polaków ma ochotę na coś, co kiedyś również było nieodłącznym elementem – na zabijanie karpia. Wiele sieci handlowych rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi, a Lidl odważnie uczynił z tego motyw kampanii reklamowej pod hasłem „Uwolnij wannę na święta”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”