Reklama

Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Najnowsza reklama Lidla „uwalnia” wanny od karpi. Sieć podkreśla troskę o dobrostan zwierząt i humanitaryzm.

Aktualizacja: 15.12.2018 20:08 Publikacja: 15.12.2018 11:49

Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Foto: Lidl Polska

Z Wigilią Bożego Narodzenia kojarzy się mocno kilka symboli. W naszym kraju chyba najlepiej rozpoznawalnymi są choinka i karp. Ryba ta podawana jest w najróżniejszy sposób (w zależności od regionu), a na jednym stole może się pojawić w wielu postaciach – jako karp smażony, pieczony, w galarecie czy w panierce. Wielu Polakom trudno sobie wyobrazić Wigilię bez karpia.

Jednak coraz mniej Polaków ma ochotę na coś, co kiedyś również było nieodłącznym elementem – na zabijanie karpia. Wiele sieci handlowych rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi, a Lidl odważnie uczynił z tego motyw kampanii reklamowej pod hasłem „Uwolnij wannę na święta”.

Narratorką krótkiego klipu jest dziewczynka, która opowiada, że jeszcze rok temu w wannie, w której się kąpie pływał karp. Ale wszyscy mieli tego dość i w tym roku nie muszą już kupić żywej ryby, bo w Lidlu są płaty świeżego karpia. W zamian w wannie może się każdy kąpać nie przejmując się faktem, że przez parę dni wanna mogłaby być zajęta przez rybę.

- Karp to symbol świąt, gości na większości polskich stołów. W okresie okołoświątecznym do naszych sklepów dostarczamy tylko świeżego karpia w płatach. Kierujemy się dobrostanem zwierząt i współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, którzy dają nam gwarancję humanitarnego traktowania ryb. Przez cały okres poprzedzający Wigilię dostarczamy świeże, niemrożone płaty karpi do sklepów w całym kraju i przygotowujemy kolejne promocje dla naszych klientów” – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Reklama
Reklama

Do kupowania karpi w płatach Lidl zachęca promując nie tylko humanitarne traktowanie zwierząt (sieć zapewnia, że zaopatruje się tylko u hodowców zapewniających dobrostan karpi), ale także niską ceną – 19,99 zł za kilogram (1,99 za 100 g) i dodatkowym argumentem ekonomicznym. Lidl zauważa, że przy samodzielnym oprawianiu ryby i tak traci się około połowy masy. Czyli kupując karpia w płatach klient nabywa samo mięso.

Oczywiście, jak ktoś będzie chciał upiec karpia w całości, to i tak go znajdzie na sklepowych półkach.

Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama