Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

O lodach głośno ostatnio było za sprawą produktu Ekipa Friza wprowadzonego przez firmę Koral. Ten rynek jest jednak o wiele szerszy, a pandemia również na niego wpłynęła - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 10.05.2021 08:58 Publikacja: 10.05.2021 08:53

Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

Foto: Adobe Stock

Ograniczenia z nią związane sprawiły, że sprzedaż lodów spadła, a na popularności zyskały te sprzedawane w większych pojemnikach. Producenci lodowych przysmaków liczą na to, że w tym roku rynek wróci do wzrostów sprzedaży.

Hitem ostatnich tygodni są Lody Ekipa. W każdym małym czy większym sklepie, gdzie te lody pojawiały, były bardzo szybko wykupywane przez młodych fanów internetowej Ekipy Friza, która sygnuje nowy produkt Korala. Popularność produktu zaskoczyła nawet producenta, który zdecydował się uruchomić dodatkową linię produkcyjną, by wytwarzać milion sztuk lodów Ekipy na dobę.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku