Reklama

Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

O lodach głośno ostatnio było za sprawą produktu Ekipa Friza wprowadzonego przez firmę Koral. Ten rynek jest jednak o wiele szerszy, a pandemia również na niego wpłynęła - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 10.05.2021 08:58 Publikacja: 10.05.2021 08:53

Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

Foto: Adobe Stock

Ograniczenia z nią związane sprawiły, że sprzedaż lodów spadła, a na popularności zyskały te sprzedawane w większych pojemnikach. Producenci lodowych przysmaków liczą na to, że w tym roku rynek wróci do wzrostów sprzedaży.

Hitem ostatnich tygodni są Lody Ekipa. W każdym małym czy większym sklepie, gdzie te lody pojawiały, były bardzo szybko wykupywane przez młodych fanów internetowej Ekipy Friza, która sygnuje nowy produkt Korala. Popularność produktu zaskoczyła nawet producenta, który zdecydował się uruchomić dodatkową linię produkcyjną, by wytwarzać milion sztuk lodów Ekipy na dobę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama