Rośnie sprzedaż browaru Pilsweiser

W 2014 roku browar Pilsweiser wyszedł na plus i zwiększył sprzedaż piwa o 55 proc. W planach ma nowe produkty.

Publikacja: 15.01.2015 12:03

Rośnie sprzedaż browaru Pilsweiser

Foto: materiały prasowe

- Po dziewięciu latach ciężkiej pracy - jakie minęły od momentu zakupienia przez nas Browaru Grybów, w oparciu o który rozwinęliśmy Browar Pilsweiser - udało nam się osiągnąć próg rentowności - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.

W 2014 r. zysk netto piwowarskiej spółki wyniósł 0,4 mln zł. Jak zaznacza Andrej Chovanec wyjście na plus oznacza wejście w kolejny etap rozwoju biznesowego browaru. Najbardziej do poprawy wyniku w 2014 r. przyczyniły największe miasta, przede wszystkim Warszawa, Kraków i Poznania. Piwo marki Pilsweizer zadebiutowało także m.in. we Wrocławiu i Białymstoku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem