Aktualizacja: 15.01.2015 12:03 Publikacja: 15.01.2015 12:03
Foto: materiały prasowe
- Po dziewięciu latach ciężkiej pracy - jakie minęły od momentu zakupienia przez nas Browaru Grybów, w oparciu o który rozwinęliśmy Browar Pilsweiser - udało nam się osiągnąć próg rentowności - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.
W 2014 r. zysk netto piwowarskiej spółki wyniósł 0,4 mln zł. Jak zaznacza Andrej Chovanec wyjście na plus oznacza wejście w kolejny etap rozwoju biznesowego browaru. Najbardziej do poprawy wyniku w 2014 r. przyczyniły największe miasta, przede wszystkim Warszawa, Kraków i Poznania. Piwo marki Pilsweizer zadebiutowało także m.in. we Wrocławiu i Białymstoku.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas