Reklama
Rozwiń
Reklama

13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Polska wytypowała 13 rynków, na których od 2016 roku koncentrować będzie się promocja naszej żywności. To ma zapewnić dalszy wzrost jej eksportu.

Publikacja: 09.09.2015 12:41

13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Foto: Bloomberg

Na liście państw z potencjałem są: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Indie, Japonia, Chiny, Kanda, Algieria, RPA, USA, Arabia Saudyjska, Egipt, Wietnam i Indie.

- Będziemy tam prowadzić działania promocyjne od 2016 roku, przez kilka lat - zapowiedział we wtorek Marek Sawicki, minister rolnictwa.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama