Reklama
Rozwiń

13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Polska wytypowała 13 rynków, na których od 2016 roku koncentrować będzie się promocja naszej żywności. To ma zapewnić dalszy wzrost jej eksportu.

Publikacja: 09.09.2015 12:41

13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Foto: Bloomberg

Na liście państw z potencjałem są: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Indie, Japonia, Chiny, Kanda, Algieria, RPA, USA, Arabia Saudyjska, Egipt, Wietnam i Indie.

- Będziemy tam prowadzić działania promocyjne od 2016 roku, przez kilka lat - zapowiedział we wtorek Marek Sawicki, minister rolnictwa.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”