Reklama

McDonald's wprowadza do oferty popularne pączki Krispy Kreme

McDonald's nawiązał współpracę ze znaną marką pączków Krispy Kreme. Słodkie wyroby mają trafić do wszystkich restauracji sieci w Stanach Zjednoczonych.

Publikacja: 26.03.2024 14:02

McDonald's wprowadza do oferty popularne pączki Krispy Kreme

Foto: Adobe Stock

Amerykańska sieć barów szybkiej obsługi rozszerzy swoją ofertę o słynne pączki w kształcie oponki. McDonald's ogłosił, że łączy siły z marką Krispy Kreme, która dostarczy wyroby cukiernicze do wszystkich jego lokali na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

Pączki Krispy Kreme w ofercie McDonald's

Pączki w trzech smakach – tradycyjne z lukrem, z polewą czekoladową i posypką oraz z czekoladowym nadzieniem – zaczynają pojawiać się w restauracjach McDonald's w drugiej połowie tego roku. Do końca 2026 roku powinny być już dostępne we wszystkich punktach sieci. Pączki będzie można nabyć pojedynczo bądź w paczce zawierającej sześć sztuk.

Czytaj więcej

Wicepremier Gawkowski: Niedziele handlowe tylko za wielkie wynagrodzenie

McDonald's już wcześniej testował to rozwiązanie w 160 restauracjach w Kentucky, w których serwował pączki Krispy Kreme jako dodatek do swojej śniadaniowej oferty. Świeże wyroby cukiernicze mają pojawiać się właśnie o poranku w lokalach sieci, by klienci mogli nabyć je razem z McCafe, a w dalszej części dnia będą dostępne do wyczerpania zapasów.

Współpraca jest szansą dla Krispy Kreme na pokaźne zwiększenie zasięgu sprzedaży. McDonald's dysponuje bowiem znaczne większą liczbą lokali – obecnie ma ich w Stanach około 13 500 i planuje otworzyć 900 nowych do 2027 r. Firma Krispy Kreme ogłosiła, że aby uczcić partnerstwo z McDonald's, rozdaje darmowe pączki z lukrem wszystkim klientom, którzy odwiedzą jej lokale we wtorek w godzinach 17-21.

Reklama
Reklama

Pączki pojawią się na razie tylko w amerykańskiej ofercie McDonald's, niewykluczone jednak, że sieć rozwinie pomysł także na pozostałych rynkach.

Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama