Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 03:40 Publikacja: 14.10.2023 15:14
Foto: Adobe Stock
Halloween to nie tylko wyjątkowo lubiana przez dzieci coroczna zabawa uliczna, ale też okazja dla producentów słodyczy do kosmicznych zarobków. Wiedzą o tym takie międzynarodowe koncerny, jak Mars, Ferrero, Mondele czy Hershey, które w ostatnich latach wydłużyły sezon halloweenowy na trzy miesiące.
Jak prognozuje największe na świecie stowarzyszenie zrzeszające podmioty handlu detalicznego NRF (National Retail Federation), amerykańscy konsumenci wydadzą w tym roku 3,6 mld dolarów na słodycze z okazji Halloween, w porównaniu do 3,1 mld dolarów w 2022 roku. NRF spodziewa się tak znacznego wzrostu sprzedaży nawet pomimo licznych wyzwań gospodarczych, bo klienci szukają oszczędności gdzie indziej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Złożone w Sejmie projekty Lewicy i Polski 2050 zakładają ograniczenia w handlu alkoholem oraz jego reklamie i pr...
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas