Reklama
Rozwiń

Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Najbardziej lukratywny, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, dzień w roku nadchodzi wielkimi krokami. Producenci cukierków i batonów rozpoczynają już przygotowania do Halloween, spodziewając się znacznie wyższych obrotów niż w ubiegłym roku.

Publikacja: 14.10.2023 15:14

Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Foto: Adobe Stock

ala

Halloween to nie tylko wyjątkowo lubiana przez dzieci coroczna zabawa uliczna, ale też okazja dla producentów słodyczy do kosmicznych zarobków. Wiedzą o tym takie międzynarodowe koncerny, jak Mars, Ferrero, Mondele czy Hershey, które w ostatnich latach wydłużyły sezon halloweenowy na trzy miesiące.

Jak prognozuje największe na świecie stowarzyszenie zrzeszające podmioty handlu detalicznego NRF (National Retail Federation), amerykańscy konsumenci wydadzą w tym roku 3,6 mld dolarów na słodycze z okazji Halloween, w porównaniu do 3,1 mld dolarów w 2022 roku. NRF spodziewa się tak znacznego wzrostu sprzedaży nawet pomimo licznych wyzwań gospodarczych, bo klienci szukają oszczędności gdzie indziej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni