Reklama

Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Najbardziej lukratywny, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, dzień w roku nadchodzi wielkimi krokami. Producenci cukierków i batonów rozpoczynają już przygotowania do Halloween, spodziewając się znacznie wyższych obrotów niż w ubiegłym roku.

Publikacja: 14.10.2023 15:14

Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Foto: Adobe Stock

ala

Halloween to nie tylko wyjątkowo lubiana przez dzieci coroczna zabawa uliczna, ale też okazja dla producentów słodyczy do kosmicznych zarobków. Wiedzą o tym takie międzynarodowe koncerny, jak Mars, Ferrero, Mondele czy Hershey, które w ostatnich latach wydłużyły sezon halloweenowy na trzy miesiące.

Jak prognozuje największe na świecie stowarzyszenie zrzeszające podmioty handlu detalicznego NRF (National Retail Federation), amerykańscy konsumenci wydadzą w tym roku 3,6 mld dolarów na słodycze z okazji Halloween, w porównaniu do 3,1 mld dolarów w 2022 roku. NRF spodziewa się tak znacznego wzrostu sprzedaży nawet pomimo licznych wyzwań gospodarczych, bo klienci szukają oszczędności gdzie indziej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Reklama
Reklama