Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Najbardziej lukratywny, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, dzień w roku nadchodzi wielkimi krokami. Producenci cukierków i batonów rozpoczynają już przygotowania do Halloween, spodziewając się znacznie wyższych obrotów niż w ubiegłym roku.

Publikacja: 14.10.2023 15:14

Producenci słodyczy już zacierają ręce przed Halloween. Mars szykuje nowości

Foto: Adobe Stock

ala

Halloween to nie tylko wyjątkowo lubiana przez dzieci coroczna zabawa uliczna, ale też okazja dla producentów słodyczy do kosmicznych zarobków. Wiedzą o tym takie międzynarodowe koncerny, jak Mars, Ferrero, Mondele czy Hershey, które w ostatnich latach wydłużyły sezon halloweenowy na trzy miesiące.

Jak prognozuje największe na świecie stowarzyszenie zrzeszające podmioty handlu detalicznego NRF (National Retail Federation), amerykańscy konsumenci wydadzą w tym roku 3,6 mld dolarów na słodycze z okazji Halloween, w porównaniu do 3,1 mld dolarów w 2022 roku. NRF spodziewa się tak znacznego wzrostu sprzedaży nawet pomimo licznych wyzwań gospodarczych, bo klienci szukają oszczędności gdzie indziej.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji