Aktualizacja: 19.05.2025 13:12 Publikacja: 19.05.2023 14:39
Foto: Adobe Stock
Serwis Mojagazetka przeanalizował gazetki wybranych sieci handlowych z maja bieżącego oraz maja ubiegłego roku pod kątem obecności promocji na miód wielokwiatowy. Wnioski są zaskakujące, ponieważ miód zawsze był produktem niemal luksusowym i nigdy nie należał do najtańszych, stąd nie stosuje się go w gospodarstwach domowych tak często, jak np. cukier.
- W dobie rosnących cen zdecydowanej większości produktów spożywczych większość osób raczej nie spodziewa się, że potanieje akurat taki produkt, jak miód - mówi Iwona Karczmarczyk z Mojagazetka.pl.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Viktor Orban po tygodniu przepychanek z Komisją Europejską i pięcioma krajami UE cofnął embargo na import mięsa...
O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się l...
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas