Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 05:50 Publikacja: 19.05.2023 14:39
Foto: Adobe Stock
Serwis Mojagazetka przeanalizował gazetki wybranych sieci handlowych z maja bieżącego oraz maja ubiegłego roku pod kątem obecności promocji na miód wielokwiatowy. Wnioski są zaskakujące, ponieważ miód zawsze był produktem niemal luksusowym i nigdy nie należał do najtańszych, stąd nie stosuje się go w gospodarstwach domowych tak często, jak np. cukier.
- W dobie rosnących cen zdecydowanej większości produktów spożywczych większość osób raczej nie spodziewa się, że potanieje akurat taki produkt, jak miód - mówi Iwona Karczmarczyk z Mojagazetka.pl.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas