To kolejna gwiazda, która w McDonald’s ma własne menu. Amerykańska sieć współpracowała już z koreańskim zespołem BTS, raperami Travisem Scottem i J Balvinem, raperka i celebrytką Saweetie a w Polsce z raperem Mata oraz estońskim raperem Tommym Cashem.

Maria Carey, której świąteczny hit „All I Want For Christmas Is You” już leci w radiach i sklepach w USA, podjęła współpracę z MacDonald's. Przyznała, że jednym z jej ulubionych rodzinnych wspomnień, jest to, kiedy wraz z dziećmi wybiera się do McDonald's, by każdy mógł tam zamówić to, co najbardziej lubi - informuje CNN.

Mariah Menu będzie dostępne od 13 do 24 grudnia, ale tylko w wybranych restauracjach w Stanach Zjednoczonych. Do zamówień powyżej 1 dolara składanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej McDonald's będą dodawane darmowe dania z Mariah Menu. Każdy dzień to inne darmowe danie. 12 dnia i 12 różnych dań – jak w mini-kalendarzu adwentowym.

Czytaj więcej

McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

McDonald's miał podobną promocję w zeszłym roku, kiedy przez większą część grudnia każdego dnia rozdawał ulubione potrawy fikcyjnych bohaterów świąt Bożego Narodzenia. W tym roku McDonald's zapowiedział, że rozpoczyna współpracę z celebrytami a Mariah jest pierwsza, ponieważ 11-dniowe wydarzenie to „więcej niż tylko posiłek, to całe menu pasujące do jednej z najlepiej sprzedających się artystek wszechczasów”.

Koncern poinformował, że w ciągu trzech miesięcy kończących się 30 września sprzedaż w globalnych restauracjach otwartych przez co najmniej 13 miesięcy wzrosła o 12,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, częściowo właśnie dzięki współpracy z celebrytami i promocji sieci w mediach społecznościowych - informuje CNN.