Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Trzydzieści lat temu na topie był McJordan. Teraz McDonald's postanowił wrócić do tworzenia zestawów przez sławy.

Aktualizacja: 06.10.2020 14:54 Publikacja: 06.10.2020 14:27

McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Foto: materiały prasowe

W lokalach McDonald's w USA, a także w dostawie, klienci mogą od wczoraj kupować zestaw, który stworzył latynoamerykański gwiazdor J Balvin, znany także jako „Książę reggeatonu" i mający na swoim koncie współpracę z Cardi B czy Dua Lipa. O tym, że posiłek złożony z ulubionych potraw muzyka dostępny jest już w McDonald's poinformował również sam J Balvin na swoim Twitterze.

- Zawsze był gościem restauracji McDonald's w czasie swoich tras koncertowych i teraz jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować jego zamówienie w naszym menu w USA – stwierdził w komunikacie prasowym Morgan Flatley, dyrektor marketingu w USA.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama