Reklama
Rozwiń
Reklama

Na rynek alkoholi wchodzą kolory i brokat

Pierwszy raz w historii Polacy wypili więcej najdroższych alkoholi niż najtańszych – rynek premium przegonił najniższą półkę cenową. Mimo tych zmian wciąż króluje piwo.

Aktualizacja: 13.07.2018 06:25 Publikacja: 12.07.2018 21:00

Na rynek alkoholi wchodzą kolory i brokat

Foto: Adobe Stock

Coraz bogatsi Polacy sięgają po coraz droższe alkohole, dlatego pędzi sprzedaż whisky premium, najlepiej z orientalnych krajów, a spada – najtańszego piwa. Liczba wprowadzanych na rynek małych kolorowych wódek podwoiła się z roku na rok. Ciekawostką jest wino brokatowe, o którym przed dwoma laty nikt nie słyszał.

Czytaj także: Polskie piwo tańsze niż na poprzednim Mundialu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama