Dunkin' Donuts znika z Polski. „To była konieczna decyzja”

Amerykańska sieć Dunkin’ Donuts podjęła decyzję o zamknięciu swoich lokalów w Polsce. To ostatni dzień, kiedy będzie można u nas kupić słynne pączki z dziurką.

Aktualizacja: 14.08.2018 06:10 Publikacja: 13.08.2018 13:07

Dunkin' Donuts znika z Polski. „To była konieczna decyzja”

Foto: Wikimedia, fot. M. Miltzow

Znana na całym świecie sieć Dunkin’ Donuts już po raz drugi wycofuje się z Polski. Wcześniej zamknęła swoje lokale w 2002 r., po 6 latach obecności w naszym kraju. Za namową konsumentów, sieć postanowiła wrócić nad Wisłę 1 lutego 2016 r. Swój pierwszy lokal po przerwie otworzyła w Warszawie i planowała rozwinąć się na cały kraj. Nie wyszło. Firma otworzyła w sumie tylko 3 bary w stolicy i teraz zamierza je zamknąć.

Czytaj także: Polska lodziarnia jedną z najlepszych w Europie

Dunkin’ Donuts poinformował o tym dziś na swoim Facebooku. „Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty” – napisała w poście amerykańska sieć.

Kto chce się pożegnać z oponkami w lukrze, może jeszcze dziś udać się do jednego z warszawskich lokalów po ostatni kęs. „Będziemy za Wami tęsknić i zapraszamy dziś na Świętokrzyską 16 na wyprzedaż ostatnich donutów i pamiątek na otarcie łez. Lokal będzie otwarty do ostatniego donuta” – dodano w poście.

Informacja wywołała żal i rozczarowanie wśród internautów. Wielu z nich pisało bowiem, że wciąż nie zdążyli spróbować słynnego donuta, a teraz już nie będą mieli na to okazji. Ale być może to jest właśnie przyczyna, czemu sieć opuszcza Polskę – nie cieszyła się dużym powodzeniem, ponieważ była zwyczajnie za droga. Nie każdego Polaka widocznie stać na to, by wydać 4,90 zł za jednego pączka, w dodatku dziurawego. Ci, którzy spróbowali tego słodkiego wypieku, zapewniają jednak, że warto wydać trochę więcej za wysoką jakość produktu. I przekonują, że po donuty będą wyjeżdżali za granicę.

Znana na całym świecie sieć Dunkin’ Donuts już po raz drugi wycofuje się z Polski. Wcześniej zamknęła swoje lokale w 2002 r., po 6 latach obecności w naszym kraju. Za namową konsumentów, sieć postanowiła wrócić nad Wisłę 1 lutego 2016 r. Swój pierwszy lokal po przerwie otworzyła w Warszawie i planowała rozwinąć się na cały kraj. Nie wyszło. Firma otworzyła w sumie tylko 3 bary w stolicy i teraz zamierza je zamknąć.

Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku