Reklama

Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Widzimy potencjał w klasycznych produktach – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej Andrew Highcock.

Aktualizacja: 25.03.2015 22:14 Publikacja: 25.03.2015 21:00

Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki może być 2015 r. na polskim rynku piwa? Ciepły pierwszy kwartał przyniósł wzrost sprzedaży?

Andrew Highcock: W pierwszym kwartale wielkość sprzedaży całej branży jest na poziomie ubiegłorocznym. Spodziewamy się, że podobnie będzie w całym 2015 r. Natomiast to, czy już w tym roku zwiększą się wydatki na piwo, w dużym stopniu zależeć będzie od tego, jak konsumenci zareagują na innowacyjne produkty.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Reklama
Reklama