Reklama

Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Widzimy potencjał w klasycznych produktach – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej Andrew Highcock.

Aktualizacja: 25.03.2015 22:14 Publikacja: 25.03.2015 21:00

Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki może być 2015 r. na polskim rynku piwa? Ciepły pierwszy kwartał przyniósł wzrost sprzedaży?

Andrew Highcock: W pierwszym kwartale wielkość sprzedaży całej branży jest na poziomie ubiegłorocznym. Spodziewamy się, że podobnie będzie w całym 2015 r. Natomiast to, czy już w tym roku zwiększą się wydatki na piwo, w dużym stopniu zależeć będzie od tego, jak konsumenci zareagują na innowacyjne produkty.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama