Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.12.2016 21:22 Publikacja: 21.12.2016 21:03
Foto: Fotorzepa/Jakub Ostałowski
Według Dariusza Richtera kuchnia japońska ma w Polsce ciągle duże pole do popisu i nic nie wskazuje na to, żeby branża przestała się rozwijać. Sprzedażą sushi i innych przysmaków interesują się już nie tylko restauracje i bary, ale też wielki przemysł handlowy. Według Dariusza Richtera obecnie mamy do czynienia z rewolucją właśnie w tym kierunku, a prace nad polepszeniem jakości i zwiększeniem trwałości przemysłowych produktów dla marketów mogą nadać Polsce miano kluczowego europejskiego producenta sushi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas