Aktualizacja: 21.12.2016 21:22 Publikacja: 21.12.2016 21:03
Foto: Fotorzepa/Jakub Ostałowski
Według Dariusza Richtera kuchnia japońska ma w Polsce ciągle duże pole do popisu i nic nie wskazuje na to, żeby branża przestała się rozwijać. Sprzedażą sushi i innych przysmaków interesują się już nie tylko restauracje i bary, ale też wielki przemysł handlowy. Według Dariusza Richtera obecnie mamy do czynienia z rewolucją właśnie w tym kierunku, a prace nad polepszeniem jakości i zwiększeniem trwałości przemysłowych produktów dla marketów mogą nadać Polsce miano kluczowego europejskiego producenta sushi.
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas