Reklama
Rozwiń

Reklama dietetycznego środka spożywczego Zdrovit powinna zwierać źródło badań

Dane użyte w reklamie emitowanej w radiu RMF oraz w Programie 3 Polskiego Radia odnoszące się do niezależnych badań powinny wskazywać źródło, gdzie konsume...

Klient w e-sklepie lepiej chroniony, ale nie mała firma

Klienci e-sklepów dostaną gotowy wzór pisma pozwalającego odstąpić im od umowy w ciągu 14 dni.

Ceny towarów i usług: Metkowanie w sklepach nie będzie obowiązkowe

Sprzedawca ma informować klienta o cenie towaru, ?ale nie musi ona być ?na każdym produkcie.

Reklama czapek marki Żulerka nie dyskryminuje osób bezdomnych

Reklama czapek marki Żulerka nie dyskryminuje osób ubogich, bezdomnych czy też wykluczonych społecznie.

Priorytety UOKiK w zakresie ochrony konkurencji i konsumentów

Szybkie reagowanie i eliminowanie praktyk godzących w interesy konsumentów oraz zwiększenie roli analizy ekonomicznej w sprawach z zakresu ochrony konkuren...

Niewypłacalny konsument łatwiej ogłosi upadłość

Osoba, która stanie się niewypłacalna, będzie miała większą szansę na ogłoszenie upadłości.

Kupujący mieszkania lepiej chronieni przez ustawę deweloperską

Ustawa deweloperska zwiększyła bezpieczeństwo kupujących mieszkania na rynku pierwotnym.

E-sklep może się pomylić w cenie o kilka tysięcy

Jeśli cena towaru jest ewidentnym błędem,?sklep internetowy może się uchylić od sprzedaży.

Reklama
Reklama

Kompleksowa regulacja odpowiedzialności ?za jakość rzeczy sprzedanej

Kompleksowa regulacja bezpośrednio ?w kodeksie cywilnym odpowiedzialności ?za jakość rzeczy sprzedanej dla całości obrotu, ?a więc zarówno dla przedsiębior...

Komis odpowiada za sprzedaż kradzionego auta, mimo pieczątki na fakturze

Odcisk pieczęci „sprzedający nie udziela gwarancji ani rękojmi” na fakturze nie uchronił komisu od odpowiedzialności za sprzedaż auta pochodzącego z kradzi...

Koleje Śląskie ukarane przez UOKiK za stosowanie niedozwolonych klauzul

Zwrot biletu jedynie na stacji zakupu, przedłużenie czasu na rozpatrzenie reklamacji czy ograniczanie odpowiedzialności za opóźniony lub odwołany pociąg –...

Wykorzystanie kobiecego ciała w reklamie bielizny Triumph było uzasadnione

Wykorzystanie kobiecego ciała w reklamie bielizny jest uzasadnione.

Sprzedaż konsumentowi kurzych jaj bez ich oznakowania

Sprzedaż konsumentowi kurzych jaj bez ich oznakowania ma być limitowana.

Banki szwajcarskie: Uli Hoenessa a tajemnica bankowa

Sprawa byłego prezesa Bayernu Monachium pokazuje, że szwajcarskie banki już tak nie chronią klientów trzymających w nich środki niewiadomego pochodzenia –...

Cena usług rynku telekomunikacyjnego

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przedstawił Raport dotyczący stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodząc...

E-sąd a bankowy tytuł egzekucyjny

Likwidacja bankowego tytułu egzekucyjnego nie zaszkodzi ściągalności kredytów – uważa część prawników.

Umowy telekomunikacyjne: na co powinni uważać konsumenci

Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania...

Reklama radiowa Otrivin Natural nie wprowadzała konsumentów w błąd

Reklama radiowa Otrivin Natural nie zawiera treści wprowadzających w błąd z uwagi na fakt, iż wykorzystano w niej wizerunek „prawdziwego lekarza".

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama