Reklama
Rozwiń
Reklama

Iga Dolipska: Szefowie prawniczych biznesów mają do odrobienia ważną lekcję

W branży usług prawnych wrócił rynek pracownika. To kancelarie muszą się dziś bić o najlepszych prawników - podkreśla Iga Dolipska, prezeska i co-founderka Supesu Recruitment.

Publikacja: 18.06.2024 14:05

Iga Dolipska, prawniczka i zarazem headhunterka była gościem magazynu „Rzecz o Prawie”. Tematem rozmowy były zachodzące na rynku zmiany, obejmujące m.in. oczekiwania wobec pracodawców. Jak pokazał opublikowany niedawno raport Supesu Recruitment, prawnicy, dla których najbardziej oczekiwanym benefitem byłby czterodniowy tydzień pracy, najwyraźniej mają dość wykonywania obowiązków niemal non-stop.

- Przyjęło się, że w tej branży tak jest. Pytanie, czy rzeczywiście tak musi być - zaznaczyła Dolipska, przypominając, że rozwój nowych technologii, w tym zastosowanie sztucznej inteligencji pozwoli zautomatyzować część procesów i ograniczyć zadania. Największą barierą do pokonania wydaje się zatem ta mentalna.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Awantura w Trybunale Stanu. Jest śledztwo ws. naruszenia nietykalności cielesnej
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Prawo drogowe
RPO chce ważnej zmiany dla kierowców przyłapanych przez fotoradar
Sądy i trybunały
Jest decyzja SN ws. sędziego Jakuba Iwańca
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Koniec z anonimowym przeglądaniem ksiąg wieczystych. Rykoszetem dostaną notariusze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama