Ludzka twarz udanej transformacji biznesu

Umiejętne wykorzystanie technologii i zachęcanie pracowników do inicjatywy to główne czynniki zwiększające szanse na sukces zmian w firmach.

Publikacja: 16.01.2023 03:00

Ludzka twarz udanej transformacji biznesu

Foto: Adobe Stock

Aż 85 proc. przedstawicieli wyższej kadry kierowniczej uczestniczyło w ostatnich pięciu latach w co najmniej dwóch znaczących transformacjach ich firm. Równocześnie aż 67 proc. z nich ocenia, że przynajmniej jeden proces zmiany nie osiągnął zakładanych rezultatów. Często dlatego, że nie doceniono roli pracowników w tej zmianie. Tak wynika z udostępnionych „Rzeczpospolitej” wyników badania firmy EY i University of Oxford’s Saïd Business School, które objęło 935 członków kadry zarządzającej oraz 1,1 tys. pracowników niższego szczebla z 23 krajów.

Pozostało 87% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Cykl Partnerski
Przejście do nowej energetyki musi być bezpieczne
Czym jeździć
Skoda Kodiaq. Mikropodróże w maxisamochodzie
Praca
Firmy nie zdają sobie sprawy z tego ukrytego kosztu. A to ogromne straty. Wyniki badań
Praca
Wypowiedzenie umowy o pracę. Oto wszystko, co musisz wiedzieć
Praca
Zwolniono ją pierwszego dnia po urlopie macierzyńskim. Prezes znanej firmy odpowiada
Praca
Myślisz o awansie? To lepiej pracuj w firmie, a nie zdalnie