Amazon szuka najlepszych absolwentów na ponad 60 stanowisk kierowniczych w centrach logistyki e-commerce w Poznaniu i Wrocławiu. 19 maja wystartowała kampania reklamowa z udziałem absolwentów uczelni, którzy już od dwóch lat rozwijają swoją karierę w Amazon. Koncern proponuje pracę absolwentom studiów licencjackich oraz magisterskich. W ramach programu „Pathways" stworzył także w Polsce 10 stanowisk dla najlepszych absolwentów studiów magisterskich, w tym studiów MBA. – Wszyscy utalentowani absolwenci będą mieli szansę podejmowania nowych wyzwań i awansu na stanowiska najwyższego szczebla w Polsce i na świecie – deklarują w spółce.

Amazon to jedna z największych firm w branży e-commerce, nastawiona na innowacje technologiczne. – Naszą misję definiujemy, jako zmienianie świata na lepsze. Osoby, które pragną wpływać na klientów i reagują, gdy coś nie działa, a jednocześnie dobrze czują się w dynamicznym otoczeniu, odnajdą się w Amazon jak ryba w wodzie – podkreśla Georgina Yellowlees, starszy menedżer ds. pozyskiwania talentów w Amazon.