Młodzi rewolucjonizują relacje w firmach

Milenialsi cenią sobie pieniądze, lecz nie oznacza to, że są roszczeniowi. Po prostu wiedzą, czego chcą. A starsze pokolenia mogą się od nich sporo uczyć.

Publikacja: 03.11.2019 21:00

Młodzi rewolucjonizują relacje w firmach

Foto: Adobe Stock

Osoby z pokolenia Y, czyli urodzone w latach 1980–1995, najchętniej pracowałyby w jednej firmie 3–6 lat i nie dłużej niż osiem godzin dziennie. Nieustająco też szukają nowych, ciekawych ofert pracy – wynika z ankiety przeprowadzonej dla agencji rekrutacyjnej Grafton.

Bardzo ważne dla milenialsów jest również odpowiednie wynagrodzenie; 60 proc. z nich woli wyższe zarobki nawet kosztem odpoczynku, dla 76 proc. kluczową motywacją do pracy jest wynagrodzenie, a 56 proc. akceptuje nadgodziny tylko za dodatkową opłatą.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!