Młodzi rewolucjonizują relacje w firmach

Milenialsi cenią sobie pieniądze, lecz nie oznacza to, że są roszczeniowi. Po prostu wiedzą, czego chcą. A starsze pokolenia mogą się od nich sporo uczyć.

Publikacja: 03.11.2019 21:00

Młodzi rewolucjonizują relacje w firmach

Foto: Adobe Stock

Osoby z pokolenia Y, czyli urodzone w latach 1980–1995, najchętniej pracowałyby w jednej firmie 3–6 lat i nie dłużej niż osiem godzin dziennie. Nieustająco też szukają nowych, ciekawych ofert pracy – wynika z ankiety przeprowadzonej dla agencji rekrutacyjnej Grafton.

Bardzo ważne dla milenialsów jest również odpowiednie wynagrodzenie; 60 proc. z nich woli wyższe zarobki nawet kosztem odpoczynku, dla 76 proc. kluczową motywacją do pracy jest wynagrodzenie, a 56 proc. akceptuje nadgodziny tylko za dodatkową opłatą.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających