Reklama

Małgorzata Kidawa-Błońska: Pracowałam i przekonałam do siebie Polaków

- Pracowałam i przekonałam do siebie Polaków. Kiedy powiedziałam, że wybory nie mogą się odbyć, wielu Polaków powiedziało, że nie weźmie w nich udziału - powiedziała na antenie Radia Plus Małgorzata Kidawa-Błońska. - Kiedy na nowo można było robić kampanię, ci ludzie chcieli zmiany w Pałacu Prezydenckim - dodała była kandydatka PO na prezydenta.

Aktualizacja: 06.10.2020 11:17 Publikacja: 06.10.2020 11:13

Małgorzata Kidawa-Błońska: Pracowałam i przekonałam do siebie Polaków

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

Wicemarszałek Sejmu i była kandydatka PO na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska: została zapytana na antenie Radia Plus, czy niemal osiem milionów złotych wydane na kampanię to były dobrze wydane pieniądze. - Nie odbyły się wybory 10 maja, nie było ustawy kopertowej, sąd przyznał mi rację, że nie można było przeprowadzać wyborów w taki sposób - powiedziała. - Nie spodziewałam się, że będzie pandemia i rząd PiS wpadnie na pomysł żeby obchodzić te wybory. Moje decyzje były słuszne. Sztab bardzo racjonalnie, bardzo oszczędnie wydawał pieniądze - dodała. - Kampanie muszą być finansowane, one były w trudnych warunkach, bo przecież częściowo tylko w sferze wirtualnej, więc koszty były większe. Moja decyzja żeby nie doprowadzić do wyborów 10 maja była słuszna i sąd to potwierdził - podkreśliła.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Karol Nawrocki: Ustawą wiatrakową premier Tusk chce szantażować prezydenta i Polaków
Polityka
Facebook i Instagram zakazują reklam politycznych. Zyska na tym PiS i Konfederacja
Polityka
Donald Tusk: 63 osoby będą musiały opuścić Polskę po koncercie Maksa Korża
Polityka
Nowy sondaż partyjny. KO zyskuje, PiS traci. Polska 2050 nad progiem, PSL na dnie
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama