Reklama

Rządowe billboardy zawisną w całej Polsce

„Rzeczpospolita" dotarła do założeń kampanii informacyjnej o reformie sądownictwa, którą przygotowuje Polska Fundacja Narodowa.

Aktualizacja: 07.09.2017 06:22 Publikacja: 06.09.2017 19:38

W najbliższy piątek Polacy dowiedzą się, dlaczego zdaniem partii rządzącej zmiany w sądownictwie są tak konieczne. Kampania informacyjna to pierwszy taki projekt od czasu lipcowej dyskusji politycznej i kryzysu wywołanego projektami ustaw zmieniających sądownictwo. Ma ona w kompleksowy sposób docierać z przesłaniem pokazującym, dlaczego te zmiany są przez nich tak forsowane. – Tego zabrakło w lipcu. Nie wytłumaczyliśmy we właściwy sposób, dlaczego są one potrzebne i na czym konkretnie polegają – przyznaje nam rozmówca ze sfer rządowych. Teraz ma to się zmienić. Kampania to projekt Polskiej Fundacji Narodowej, która planuje dotrzeć z informacjami do opinii publicznej, także poza Polską. Na zapleczu rządowym można usłyszeć, że brak przekazu zagranicznego spowodował, że reforma jest jednowymiarowo przedstawiana w mediach poza krajem. Dlatego kampania będzie miała też materiały przeznaczone dla odbiorców za granicą. Nieprzypadkowo, jak się okazuje, została poprzedzona wizytą wicepremiera Mateusza Morawieckiego w Stanach Zjednoczonych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Rząd przedstawia priorytety. Wojska dronowe, CPK, elektrownia atomowa i rewolucja kolejowa
Polityka
„Proszę mnie nie atakować za wypowiedzi Donalda Trumpa”. Adam Szłapka komentuje słowa prezydenta USA
polityka
Spór o nocną prohibicję w Warszawie. Koalicja Obywatelska zbiera cięgi
Polityka
Podcast „Polityczne Michałki”: Od rakietowego incydentu po awanturę o prohibicję. Polityczna dojrzałość czy amatorszczyzna?
Reklama
Reklama