Reklama

Rządowe billboardy zawisną w całej Polsce

„Rzeczpospolita" dotarła do założeń kampanii informacyjnej o reformie sądownictwa, którą przygotowuje Polska Fundacja Narodowa.

Aktualizacja: 07.09.2017 06:22 Publikacja: 06.09.2017 19:38

Foto: Fotorzepa

W najbliższy piątek Polacy dowiedzą się, dlaczego zdaniem partii rządzącej zmiany w sądownictwie są tak konieczne. Kampania informacyjna to pierwszy taki projekt od czasu lipcowej dyskusji politycznej i kryzysu wywołanego projektami ustaw zmieniających sądownictwo. Ma ona w kompleksowy sposób docierać z przesłaniem pokazującym, dlaczego te zmiany są przez nich tak forsowane. – Tego zabrakło w lipcu. Nie wytłumaczyliśmy we właściwy sposób, dlaczego są one potrzebne i na czym konkretnie polegają – przyznaje nam rozmówca ze sfer rządowych. Teraz ma to się zmienić. Kampania to projekt Polskiej Fundacji Narodowej, która planuje dotrzeć z informacjami do opinii publicznej, także poza Polską. Na zapleczu rządowym można usłyszeć, że brak przekazu zagranicznego spowodował, że reforma jest jednowymiarowo przedstawiana w mediach poza krajem. Dlatego kampania będzie miała też materiały przeznaczone dla odbiorców za granicą. Nieprzypadkowo, jak się okazuje, została poprzedzona wizytą wicepremiera Mateusza Morawieckiego w Stanach Zjednoczonych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Poseł KO Marcin Józefaciuk zawieszony w prawach członka klubu
Polityka
Zakaz sprzedaży polskiej ziemi. Karol Nawrocki podpisał projekt ustawy
Polityka
Donald Trump zaprosił Karola Nawrockiego do Białego Domu. Znamy datę spotkania
Polityka
Sondaż: Czy Polacy wierzą w możliwość koalicji KO z Konfederacją?
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama