Reklama

Słoiki w grze o Warszawę: Jaki walczy o frekwencję

Patryk Jaki po oficjalnym starcie boju o Warszawę będzie prowadził zakrojoną na szeroką skalę kampanię profrekwencyjną.

Aktualizacja: 15.05.2018 08:47 Publikacja: 14.05.2018 19:07

Facebook/Patryk Jaki

Facebook/Patryk Jaki

Foto: ROL

Jak wynika z informacji „Rzeczpospolitej", współpracownicy kandydata Zjednoczonej Prawicy szacują, że wyższa frekwencja sprzyja ich kandydatowi zarówno w I, jak i w II turze wyborów. Jak przekonują, to inna sytuacja niż w przypadku dotychczasowych kampanii kandydatów prawicy, gdzie niska frekwencja oznaczała większą mobilizację twardego elektoratu – a wysoka mobilizację wyborców centrowych i liberalnych.

Dlatego na wczesnych etapach planowania znajduje się zakrojona na dużą skalę kampania, która ma zwiększyć frekwencję. Będzie skierowana zarówno do mieszkańców Warszawy, którzy wcześniej nie głosowali, jak i tych, którzy głosowali do tej pory w wyborach w innych miastach. W tym drugim przypadku kampania będzie zachęcać ich do rejestrowania się w Warszawie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Wiemy, komu Polska cofa azyl. Dominują obywatele jednego kraju
Polityka
W NIK szykuje się rewolucja. Ludzie Mariana Banasia stracą stanowiska?
Polityka
Polacy sceptyczni wobec koalicji PiS i Konfederacji. Najnowszy sondaż
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Donald Tusk: Nie ja tracę na działaniach prezydenta Nawrockiego, tylko Polska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama