Reklama

Kosiniak-Kamysz: Wszyscy na opozycji się zgubiliśmy

Jestem gotowy wziąć udział w rządowej akcji promującej szczepienia – deklaruje Władysław Kosiniak-Kamysz, lider PSL.

Aktualizacja: 21.05.2021 06:04 Publikacja: 20.05.2021 20:11

Władysław Kosiniak-Kamysz: Lewica okazała się małym Jasiem, który niepytany wyrwał się do odpowiedzi

Władysław Kosiniak-Kamysz: Lewica okazała się małym Jasiem, który niepytany wyrwał się do odpowiedzi.

Foto: ŁUKASZ GĄGULSKI/PAP

Polska powoli odnosi zwycięstwo nad pandemią?

Sytuacja jest dużo lepsza niż w kwietniu i marcu, kiedy trzecia fala była w swoim kulminacyjnym punkcie. Szpitale są już wydolne i mogły się otworzyć na inne schorzenia i na chorych, którzy potrzebują diagnostyki i operacji. Nie ma już naporu w postaci dziesięciu karetek stojących pod wejściem szpitala i czekających na przyjęcie pacjenta. Niestety, nie jest też zupełnie dobrze, bo za mało jest chętnych osób na szczepienia. Sezon letni zawsze powoduje, że infekcje wirusowe są mniejsze i są mniej dotkliwe. Należy przygotowywać się już na jesień i główny nacisk należy położyć na to, aby szczepienia były jak najbardziej dostępne i jak najszerzej propagowane.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Sikorski o „bredniach” Kaczyńskiego i „wielkoruskim imperializmie”
Polityka
Sondaż: Której partii Polacy najbardziej nie chcieliby zobaczyć w przyszłym Sejmie?
Polityka
Konwencja Nowoczesnej podjęła decyzję. Partia przechodzi do historii
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż zaufania CBOS wskazał najmniej znanego polityka. Jest nim rzecznik rządu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama