Reklama

Koniec kampanii billboardowej "Sprawiedliwe sądy"

Kampania "Sprawiedliwe sądy" zakończyła się, bo okazała się sukcesem - poinformował prezes Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz.

Aktualizacja: 12.10.2017 08:43 Publikacja: 12.10.2017 07:02

Koniec kampanii billboardowej "Sprawiedliwe sądy"

Foto: materiały prasowe

Kontrowersyjna kampania, na którą zostały przeznaczone pieniądze z budżetu Polskiej Fundacji Narodowej pochodzące od spółek Skarbu Pastwa, została zakończona.

Zdaniem władz Fundacji kampania okazała się sukcesem, więc można ją było zakończyć, a poza tym PFN ma już inne, "mniej kontrowersyjne" projekty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Wiemy, komu Polska cofa azyl. Dominują obywatele jednego kraju
Polityka
W NIK szykuje się rewolucja. Ludzie Mariana Banasia stracą stanowiska?
Polityka
Polacy sceptyczni wobec koalicji PiS i Konfederacji. Najnowszy sondaż
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Donald Tusk: Nie ja tracę na działaniach prezydenta Nawrockiego, tylko Polska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama