Kontrowersyjna kampania, na którą zostały przeznaczone pieniądze z budżetu Polskiej Fundacji Narodowej pochodzące od spółek Skarbu Pastwa, została zakończona.

Zdaniem władz Fundacji kampania okazała się sukcesem, więc można ją było zakończyć, a poza tym PFN ma już inne, "mniej kontrowersyjne" projekty.

RMF FM zapytało prezesa Jurkiewicza o to, czy kampania była zgodna z prawem. - Nie dotykajmy tych tematów, poza tym ja mam szczególnie trudną rolę, bo działam w samorządzie, wiec nie łączmy tych rzeczywistości - stwierdził prezes Jurkiewicz.

Kontrowersje wokół kampanii "Sprawiedliwe sądy" polegały głównie na tym, że według - zmienianego właśnie - statutu Polskiej Fundacji Narodowej miała ona dbać o markę Polski poza granicami kraju. Przez wiele środowisk kampania "Sprawiedliwe sądy" została uznana za kampanię reklamową zmian przeprowadzanych przez rząd Prawa i Sprawiedliwości.