Reklama
Rozwiń
Reklama

Dr. hab. Marek Migalski: Kampania negatywna to podstawa

Gdybym doradzał sztabom, tobym powiedział: zrzucajcie bomby na przeciwnika dzień po pierwszej turze wyborów. Najlepsza jest obyczajówka. Dobre są też sprawy finansowe, ale proste i dotyczące niezbyt dużych kwot. Afery dotyczące milionów są dla nas abstrakcją - mówi dr. hab. Marek Migalski, politolog z Uniwersytetu Śląskiego.

Publikacja: 21.02.2025 15:36

Po pierwszej turze będzie już wiadomo, kto jaką pozycję zajmuje, a jednocześnie mamy te 10–12 dni na

Po pierwszej turze będzie już wiadomo, kto jaką pozycję zajmuje, a jednocześnie mamy te 10–12 dni na „grzanie” tematu i czekanie na tsunami – mówi politolog Marek Migalski

Foto: Damian Klamka

Czy kampania prezydencka jest nudna, czy ciekawa, brutalna, czy łagodna? Jaka jest pana ocena?

Gdybym miał wskazać jakieś rzeczy, które charakteryzują całą kampanię, to zwróciłbym uwagę na dwie – to jest, po pierwsze, kampania strachu, a po drugie, kampania przebierańców.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Janusz Kapusta: 30 lat w „Plusie Minusie”
Plus Minus
„Bugonia”: Planeta ludzi i kosmitów
Plus Minus
„Star Wars: Legends of the Force”: Zbieraj i walcz
Plus Minus
„Bastion”: Barwna katastrofa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Miłość”: Pułapki niezależności
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama