Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 16.10.2015 01:55 Publikacja: 16.10.2015 01:55
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
I na nic zdadzą się starania polityków lewicy, którzy próbują ją jeszcze wskrzeszać krzykiem, że każdy, kto nie z nimi, ten faszysta. Ten model myślenia zdechł i nie ożywią go nawet miliardowe nakłady na socjal czy wymuszanie na suwerennych państwach przyjmowania kolejnych grup imigrantów.
Ta prosta konstatacja w niczym jednak nie zmienia faktu, że Europa musi się nauczyć żyć z imigrantami. Tym bardziej że niebawem „rdzenni Europejczycy" będą się stawali mniejszością.
A głównym tego powodem wcale nie jest jakiś spisek paskudnych lewaków ani nawet wielka akcja antychrześcijańska (choć mam poczucie, że część polityków lewicy rzeczywiście wierzy, iż dzięki muzułmanom i polityce multikulturalizmu będą mogli osłabić konserwatystów chrześcijańskich czy prawicę), lecz wybory życiowe Europejczyków, w tym Polaków.
„Przyszłość” Naomi Alderman jest dobrze napisana, lecz słabo pomyślana. Tym samym wkracza w obszar naiwności. Bo...
W „Pilo and the Holobook” gracze wcielają się w kosmicznego lisa odkrywcę.
Jesteśmy zbudowani z tego samego „materiału”, a jednak starzejemy się inaczej.
Oglądam raczej starsze filmy. Ostatnio puściłam córkom film „Good bye, Lenin!” i zrobił na mnie większe wrażenie...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W nowym dziele twórcy „Peaky Blinders” bohaterowie, nawet ci szlachetni, noszą w sobie mrok. Jedni nauczyli się...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas