Reklama

Niebo w gębie i Bóg wie co. Czyli jak robić biznes po chrześcijańsku

Młodzi ludzie wiarę w Boga okazują ciastkiem w chrześcijańskiej kawiarni i koszulką z biblijnym cytatem. Towarzyszy im dobra nowina, dobra kawa i często dobra książka.

Publikacja: 11.10.2019 10:00

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańsk

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańskich kawiarniach

Foto: Reporter, Piotr Smoliński

Serce Warszawy: ulica Marszałkowska i ciąg MDM. Pod monumentalną kolumnadą skromny szyld „Docelowo", który w literze „o" ma mały krzyż wyglądający jak celownik. Rzeczywiście trafić trudno – najpierw przez bramę do klatki, tam strzałka i napis „Coraz bliżej celu"; potem schodami z wiszącymi wzdłuż nich plakatami filmowymi „Ludzie Boga" i „Wielka cisza". Oto drugie piętro i jesteśmy na miejscu, bo wyżej już tylko agencja towarzyska z niebieskim neonem „Open 24h" dla praktykujących inaczej. Docelowo nie śmie konkurować – pracuje w godzinach 12–20.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Suicydolog: Gdy ktoś zostaje skompromitowany, rozwiązaniem wydaje się zniknięcie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
A jeśli partia Grzegorza Brauna będzie miała 20 proc. głosów w wyborach 2027?
Plus Minus
Prof. Góralczyk: Chiny chcą podbić świat robotami AI i energetyką jądrową
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama