Reklama
Rozwiń

Post w Google obciążony podatkami - o reklamach w Internecie i ich nieprzewidzianych konsekwencjach

Usługi reklamowe i ich nieprzewidziane konsekwencje.

Aktualizacja: 26.05.2018 07:19 Publikacja: 26.05.2018 07:00

Post w Google obciążony podatkami - o reklamach w Internecie i ich nieprzewidzianych konsekwencjach

Foto: Adobe Stock

Wiele organizacji działających w sektorze pro bono aktywnie korzysta z usług serwisów internetowych (takich jak Facebook czy Google), promując swoje działania za pomocą odpłatnych postów lub reklam. Nie wszystkie zdają sobie jednak sprawę z konsekwencji podatkowych takich działań.

Wiele popularnych portali internetowych nie posiada w Polsce siedziby ani miejsca prowadzenia działalności, czyli rezydencji podatkowej. To z kolei wiąże się z tym, że stosuje się do nich szczególne obowiązki podatkowe.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Zakazać woreczków na złość Nawrockiemu?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Globalne znaczenie rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej”
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Rady dla następcy Adama Bodnara
Opinie Prawne
Rafał Adamus: Czy roszczenia wobec Niemiec za II wojnę to zamknięta sprawa?
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Deregulacyjna czkawka