Reklama

Kto zapłaci za oświadczenie premiera Morawieckiego

Sądowy nakaz sprostowania nieprawdziwej informacji o tempie budowy dróg za rządów PO–PSL rodzi pytanie, kogo ten wydatek ma obciążyć.

Aktualizacja: 27.09.2018 20:45 Publikacja: 27.09.2018 16:11

Mateusz Morawiecki

Mateusz Morawiecki

Foto: AFP

A chodzi o znaczne koszty, gdyż sprostowanie ma się ukazać w dwóch stacjach: TVP Info i TVN.

I tak emisja przed „Faktami TVN", zgodnie z październikowym cennikiem 30-sekundowej reklamy, to koszt od 53,7 do 67,7 tys. zł (bez VAT) w zależności od dnia. A spot do 10 sekund to koszt około 30,8 tys. zł (bez VAT); nadto stacja pobiera dodatkowe opłaty. Z kolei TVP w październiku za emisję reklamy do 10 s. przed głównym wydaniem „Wiadomości" pobiera ok. 13,5 tys. zł (bez VAT). Ponieważ zobowiązany do sprostowania ma krótki czas na jego publikację, a stacja nie może odmówić emisji, na negocjowanie ceny raczej czasu nie ma. Zresztą media z pewnością by odnotowały fakt, że Mateusz Morawiecki dostał upust od którejś ze stacji lub gdyby płacił nie z własnej kieszeni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Roman Namysłowski: Komu przeszkadza doradzanie samorządom?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Emerytura, nietykalne dobro narodowe
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Chleba nie będzie, będą igrzyska
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: „Szturm na KRS”, czyli wielka awantura o nic
Opinie Prawne
Kalikst Nagel: Centralny Port Komunikacyjny, polonizacja i zmiana myślenia
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama