Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2018 20:45 Publikacja: 27.09.2018 16:11
Mateusz Morawiecki
Foto: AFP
A chodzi o znaczne koszty, gdyż sprostowanie ma się ukazać w dwóch stacjach: TVP Info i TVN.
I tak emisja przed „Faktami TVN", zgodnie z październikowym cennikiem 30-sekundowej reklamy, to koszt od 53,7 do 67,7 tys. zł (bez VAT) w zależności od dnia. A spot do 10 sekund to koszt około 30,8 tys. zł (bez VAT); nadto stacja pobiera dodatkowe opłaty. Z kolei TVP w październiku za emisję reklamy do 10 s. przed głównym wydaniem „Wiadomości" pobiera ok. 13,5 tys. zł (bez VAT). Ponieważ zobowiązany do sprostowania ma krótki czas na jego publikację, a stacja nie może odmówić emisji, na negocjowanie ceny raczej czasu nie ma. Zresztą media z pewnością by odnotowały fakt, że Mateusz Morawiecki dostał upust od którejś ze stacji lub gdyby płacił nie z własnej kieszeni.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z restrukturyzacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej jest trochę jak z upadłością. Kto raz upadnie, przez w...
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas