Aktualizacja: 27.09.2018 20:45 Publikacja: 27.09.2018 16:11
Mateusz Morawiecki
Foto: AFP
A chodzi o znaczne koszty, gdyż sprostowanie ma się ukazać w dwóch stacjach: TVP Info i TVN.
I tak emisja przed „Faktami TVN", zgodnie z październikowym cennikiem 30-sekundowej reklamy, to koszt od 53,7 do 67,7 tys. zł (bez VAT) w zależności od dnia. A spot do 10 sekund to koszt około 30,8 tys. zł (bez VAT); nadto stacja pobiera dodatkowe opłaty. Z kolei TVP w październiku za emisję reklamy do 10 s. przed głównym wydaniem „Wiadomości" pobiera ok. 13,5 tys. zł (bez VAT). Ponieważ zobowiązany do sprostowania ma krótki czas na jego publikację, a stacja nie może odmówić emisji, na negocjowanie ceny raczej czasu nie ma. Zresztą media z pewnością by odnotowały fakt, że Mateusz Morawiecki dostał upust od którejś ze stacji lub gdyby płacił nie z własnej kieszeni.
Cieszy to, że – w przeciwieństwie do kampanii prezydenckiej – kandydaci do objęcia poszczególnych funkcji w samo...
Tego właśnie oczekuję od organów władzy publicznej w tym kraju. Działania, które pokazuje, że równość wobec praw...
W ramach deregulacji pojawiła się propozycja ujednolicenia stawek VAT. Na razie na produkty spożywcze. Ale dobre...
W przeddzień wyborów na Prezydenta RP trzeba tak wybrać władzę w warszawskiej adwokaturze, aby niezależność nasz...
TSUE nigdy nie zadowoli wszystkich i zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie go krytykował. Dla jednych jego wyroki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas